Být hráčem, přeje si Riot Games a představil nové logo
League of Legends Článek Být hráčem, přeje si Riot Games a představil nové logo

Být hráčem, přeje si Riot Games a představil nové logo

Jan Hrušovský

23. 2. 2022 14:00

Americká společnost Riot Games lehce poupravila své logo, aby lépe dokázala sjednotit svůj vizuální styl.

Vydavatel populárního League of Legends v pondělí zveřejnil nové aktualizované logo a zároveň představil i speciální webovou stránku určenou novinářům a médiím z celého světa

Logo se nezměnilo tak dramaticky jako v roce 2019, kdy americká firma sáhla ke změně poprvé. Tehdy ustoupilo slovo Riot a naopak více vynikla zatnutá pěst. Ta zůstává i nadále, tentokrát se však mnohem více mění font, kterým byl vyvedené nápis Riot Games. 

"Důvodem pro změnu loga je snaha o budování soudržnějšího vizuálního systému, a to včetně vytvoření dalších jedinečných prvků (jako je typografie), které hráčům pomohou snadněji rozpoznat svoji oblíbenou značku. Ačkoliv má nové logo modernější nádech, zachovává si svůj hlavní motiv zaťaté pěsti. Duch Riot Games tak žije dál," uvedla společnost v tiskové zprávě. 

Riot Games během loňského roku zaznamenal několik úspěchů. Například na streamovací platformě Netflix uvedl seriál Arcane ze světa League of Legends. Ze seriálu se rychle stal obrovský hit a přispěla k tomu i globální kampaň Riotu, která pohltila i Prahu.

Rekordní čísla zažívaly i herní tituly League of Legends či Valorant. Na finále světového šampionát Worlds 2021 v islandském Reykjavíku se v jeden moment dívaly 4 miliony diváků a celkově se tato MOBA hra stala nejsledovanějším esportovým titulem loňského roku. Valorant se zatím podobným číslům těšit nemůže, ale finále prvního světového šampionátu v této střílečce dosáhlo na peak 1,1 milionů diváků. 

Riot Games se netají svou snahou stát se herní zábavní společností. Nechce jet vydávat a vyvíjet počítačové hry, ale jejich hrdiny a příběhy šířit i mezi obecenstvo mimo herní svět. A také chce zlepšovat podstatu toho, co znamená "být hráčem". 

I proto americká firma pracuje na další řadě seriálu Arcane a se streamovací platformou Paramount+ připravuje mockument Players. Tento sportovní pseudodokument má sledovat fiktivní League of Legends tým, který se roky neúspěšně snaží získat svůj první mistrovský titul z Worlds.

Související články